48000408 21 98+
info@toseabnieh.ir
شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به سفارش وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه استراتژیک راهبری ۱۰ سالهای را در حوزه صنعت کشتیسازی و دریایی کشور نهایی کرده و به تصویب این وزارتخانه رسانده است تا مبنای عمل واحدهای صنعتی کشور شود.
از سوی دیگر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال ایجاد یک شرکت مشترک با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش است تا با کمک یک شریک خارجی معتبر درجه یک جهانی از سفارش کشتیهای بزرگ به خارج کشور جلوگیری کند.
علاوه بر این مساله دیگری که مدنظر قرار گرفته است تعمیر و ساخت کشتی و تجهیزات آن در داخل کشور است تا از این طریق ایدرو مانع وابستگی خود به سایر کشورها در صنعت کشتیسازی و دریایی ایران شود.
صنعت حملونقل به معنای عام کلمه در بخش دریایی یکی از زمینههای اصلی فعالیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که پس از برجام نیازمند ارتقاء و نوسازی تکنولوژی بوده تا با ایجاد مشارکتهای درازمدت با شرکتهای صاحبنام خارجی با پیشبرد همراه شود.
تداوم رکود در بازار سهام دنیای اقتصاد– زهرا رحیمی: روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افت 270 واحدی مواجه شد و به ...
دنیای اقتصاد: بانک مرکزی مقرراتی را ابلاغ کرد که ضمن به رسمیت شناختن بازار آزاد ارز، روش کشف و اعلام قیمت را شفاف ...
دنیای اقتصاد: شاخص کل بورس تهران روز گذشته با ریزش 536 واحدی در یک قدمی کانال 64 هزار واحدی قرار گرفت؛ جایی که ...
دنیای اقتصاد- از زمان ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۸۴ تاکنون، ۵۴ درصد کل واگذاریها از طریق بورس اوراق بهادار انجام ...