48000408 21 98+
info@toseabnieh.ir
شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18
ایبِنا، رضا رحمانی در پاسخ به اینکه علتمشکلات متعدد در خودروسازی علیرغم حمایت های بسیار از این صنعت چیست؟ اظهار داشت: اگرچه در سالهای گذشته حمایت های خوبی از این صنعت انجام گرفت اما پس از تحریم های جدید حمایت جدی مانند پرداخت تسهیلات به آنان اتفاق نیافتاد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به اینکه در خودروسازی همه دم از تولید ملی میزنند درحالیکه با شروع تحریمها خودروسازان از عمل به تعهدات وا ماندهاند خودروسازی چه منفعتی برای کشور دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که صنعت خودروسازی در کشور وجود نداشت برای واردات خودروهای موردنیاز باید سالانه ۱۵ هزار میلیارد دلار هزینه میشد در حالیکه در حال حاضر حدود ۵ هزار میلیارد دلار برای واردات قطعات موردنیاز خودروسازی هزینه می شود.
وی ادامه داد: در واقع صنعت خودروسازی ایران علیرغم مشکلات موجود ۱۰ هزار میلیارد دلار برای کشور صرفه اقتصادی به همراه دارد.
رحمانی با بیان اینکه، کیفیت بسیاری از خودروهای داخل قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه جامعی برای افزایش کیفیت و رونق تولید داخل در این حوزه دارد.
تداوم رکود در بازار سهام دنیای اقتصاد– زهرا رحیمی: روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افت 270 واحدی مواجه شد و به ...
دنیای اقتصاد: بانک مرکزی مقرراتی را ابلاغ کرد که ضمن به رسمیت شناختن بازار آزاد ارز، روش کشف و اعلام قیمت را شفاف ...
دنیای اقتصاد: شاخص کل بورس تهران روز گذشته با ریزش 536 واحدی در یک قدمی کانال 64 هزار واحدی قرار گرفت؛ جایی که ...
دنیای اقتصاد- از زمان ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۸۴ تاکنون، ۵۴ درصد کل واگذاریها از طریق بورس اوراق بهادار انجام ...