48000408 21 98+
info@toseabnieh.ir
شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18
برنارد کامبیر در چهارمین همایش بینالمللی صنعت خودروی ایران اظهار کرد: ما مایل هستیم که به بهبود ساختارهای صنعت خودرو با مشارکت ایران بپردازیم.
وی با بیان اینکه کیفیت یکی از مولفههای اصلی فعالیت رنو در ایران است، خاطرنشان کرد: فروش رنو در سال گذشته میلادی در ایران رشد خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه در ایران رفتار مشتریان نیز مانند دیگر نقاط جهان در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: در گذشته بیشتر مشتریان به شیوههای سنتی خرید خودرو متکی بودند. در حالی که هماکنون حدود ۵۰ درصد مشتریان از اینترنت برای این منظور استفاده میکنند.
قائم مقام ارشد رنو ادامه داد: کیفیت خدمات پس از فروش خودرو در ایران باید ارتقا یافته و رضایت مشتریان جلب شود، ضمن آنکه باید سیاست نرخگذاری مشخص و شفافی برای این خدمات شکل بگیرد.
وی افزود: آموزش پرسنل فعال در خدمات پس از فروش خودرو در ایران و بهینهسازی ارائه خدمات از جمله اقدامات آتی رنو در صنعت خودروی ایران خواهد بود.
وی تصریح کرد: به کارگیری فناوریهای جدید از جمله ارائه وقت پذیرش در تعمیرگاهها به صورت آنلاین و همچنین استفاده از اپلیکیشینهای تلفن همراه در خدمات پس از فروش خودرو از دیگر اقدامات رنو در ایران خواهد بود.
تداوم رکود در بازار سهام دنیای اقتصاد– زهرا رحیمی: روز گذشته شاخص کل بورس تهران با افت 270 واحدی مواجه شد و به ...
دنیای اقتصاد: بانک مرکزی مقرراتی را ابلاغ کرد که ضمن به رسمیت شناختن بازار آزاد ارز، روش کشف و اعلام قیمت را شفاف ...
دنیای اقتصاد: شاخص کل بورس تهران روز گذشته با ریزش 536 واحدی در یک قدمی کانال 64 هزار واحدی قرار گرفت؛ جایی که ...
دنیای اقتصاد- از زمان ابلاغ اصل ۴۴ قانون اساسی در سال ۸۴ تاکنون، ۵۴ درصد کل واگذاریها از طریق بورس اوراق بهادار انجام ...