• منطقه 22 - شهرک گلستان- ساحل شرقی دریاچه چیتگر - برج تجارت لکسون - طبقه 6

48000408 21 98+

info@toseabnieh.ir

شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18

اقتصاد

پاپ آپ پولانی: کارآفرینان فرهنگی و «رفع جای خالی»

پاپ آپ پولانی: کارآفرینان فرهنگی و «رفع جای خالی»

خلاصه اعیان‌سازی به‌عنوان یک استراتژی شهری بر میانجی‌گری دوگانه شهر به‌عنوان مکانی برای مصرف زیبایی‌شناختی و لذت و به‌عنوان فضایی برای اجاره زمین بالقوه متمرکز است. ظهور اخیر برنامه‌های بازآفرینی ...

۱۲ مرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
آیا مراکز خرید به خصوصی سازی فضای عمومی و فرسایش حوزه عمومی کمک می کنند؟

آیا مراکز خرید به خصوصی سازی فضای عمومی و فرسایش حوزه عمومی کمک می کنند؟

خلاصه مراکز خرید اغلب به عنوان عامل خصوصی سازی فضای عمومی و فرسایش حوزه عمومی مورد انتقاد قرار می گیرند. برخی از نویسندگان استدلال می کنند که برای مبارزه ...

۲۰ تیر ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
تاب آوری، بومی و اقتصاد فرهنگی

تاب آوری، بومی و اقتصاد فرهنگی

نکات برجسته •تفاسیر هنجاری تاب آوری را که در اقتصاد فرهنگی محلی به کار می رود زیر سوال می برد. •مفهوم دریافت شده از انعطاف پذیری را که اتمی ...

۸ تیر ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
اجرای رویکرد Urban Nexus برای بهبود بهره وری منابع شهرهای در حال توسعه

اجرای رویکرد Urban Nexus برای بهبود بهره وری منابع شهرهای در حال توسعه

کلید واژه ها تفکر نکسوس شهری Nexus انرژی-آب-غذا-ضایعات (EWFW). شهرهای جنوب شرقی آسیا تاب آوری شهری اقتصاد دایره ای جداسازی 1 . معرفی شهرنشینی مستمر، افزایش مصرف، ناکارآمدی سیستم به ...

۶ تیر ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
اشتراکات فرهنگی و بازارهای هنری محلی

اشتراکات فرهنگی و بازارهای هنری محلی

خلاصه در این مقاله سعی کردیم یک تعریف منسجم از اشتراکات فرهنگی همراه با توصیفی قابل قبول در مورد چگونگی شکل گیری، رشد و در نهایت ناپدید شدن آنها ...

۲۶ خرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
استراتژی های تامین مالی پایدار برای تولیدکنندگان فرهنگی

استراتژی های تامین مالی پایدار برای تولیدکنندگان فرهنگی

خلاصه رکود بزرگی که در این سال‌ها اقتصادهای غربی را تحت تأثیر قرار داده است، تغییر اساسی در اولویت‌های مداخله عمومی در اقتصادهای ملی را تحمیل می‌کند. در میان اثرات دیگر، ...

۲۴ خرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
شهرهای خلاق فرهنگی در ژاپن: واقعیت و چشم انداز

شهرهای خلاق فرهنگی در ژاپن: واقعیت و چشم انداز

خلاصه مفهوم شهر خلاق اخیراً در ژاپن به عنوان یک ابزار برنامه ریزی شهری با پتانسیل برای کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی مربوط به شهرها معرفی شد. این تفاوت ...

۲۰ خرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
اقتصاد فرهنگی در عصر دیجیتال: انقلابی در واسطه گری؟

اقتصاد فرهنگی در عصر دیجیتال: انقلابی در واسطه گری؟

خلاصه اقتصاد دیجیتال جدید ظاهراً منجر به ناپدید شدن واسطه ها می شود. ویژگی های خارجی و مقایسه مداوم رقبا به نفع بازیکنان غالب است. سازندگان و تولیدکنندگان نیز ...

۱۶ خرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
از فرهنگ تا خلاقیت و اقتصاد خلاق: دستور کار جدید برای اقتصاد فرهنگی

از فرهنگ تا خلاقیت و اقتصاد خلاق: دستور کار جدید برای اقتصاد فرهنگی

خلاصه اقتصاد فرهنگی - که تولید، توزیع و دریافت محتوای نمادین را تحلیل می‌کند - تحت سلطه اقتصاد رفاه است. این طرز تفکر نقش خلاقیت را به حاشیه برد ...

۱۲ خرداد ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
هنرمندان و سیاست شهر خلاق: مقاومت، روزمرگی و مشارکت

هنرمندان و سیاست شهر خلاق: مقاومت، روزمرگی و مشارکت

خلاصه بسیاری از ادبیات پیرامون مفاهیم "طبقه خلاق" و "شهر خلاق" هنرمندان را به عنوان یک گروه خلاق اصلی و مرکزی قرار داده است. با این حال، این ادبیات ...

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
بدون دیدگاه