• منطقه 22 - شهرک گلستان- ساحل شرقی دریاچه چیتگر - برج تجارت لکسون - طبقه 6

48000408 21 98+

info@toseabnieh.ir

شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18

تغییرات اخیر در چارچوب نظارتی برای بازار سرمایه خصوصی

تغییرات اخیر در چارچوب نظارتی برای بازار سرمایه خصوصی

تغییرات اخیر در چارچوب نظارتی برای بازار سرمایه خصوصی

خلاصه

این مطالعه رویدادهای نظارتی کلیدی در بازار عرضه های خصوصی را در دوره 2005-2020 بررسی می کند. یکی از اهداف این بررسی کمک به محققان برای شناسایی و درک بهتر این تغییرات نظارتی و چگونگی تأثیر آنها بر افزایش سرمایه و سرمایه گذاری در این بازار است. امیدواریم که برخی از آنها نیز بتوانند به عنوان شوک های بیرونی در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار گیرند. هدف دیگر تشویق محققان به مطالعه دقیق‌تر برخی از تغییرات نظارتی اخیر و تشویق آنها برای کشف موضوعات جالب در حوزه پیشنهادات خصوصی است. مطالعات اخیر که برخی از این رویدادهای نظارتی را مورد مطالعه قرار داده اند نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.

معرفی

قوانین اوراق بهادار ایالات متحده، شرکتی را که در تلاش برای افزایش سرمایه از طریق انتشار اوراق بهادار است، ملزم می کند که یا آن اوراق را تحت قانون اوراق بهادار سال 1933 (“قانون اوراق بهادار”) ثبت کند، یا معافیتی از ثبت پیدا کند که به آن تکیه کند. هدف از ثبت نام، افشای کامل و منصفانه اطلاعات با اهمیت به سرمایه گذاران است تا بتوانند تصمیمات آگاهانه سرمایه گذاری و رای خود را اتخاذ کنند. تعدادی از معافیت‌ها برای شرکت‌های خصوصی و دولتی وجود دارد که می‌خواهند از طریق معاملات خصوصی (که «ثبت‌نشده» نیز نامیده می‌شود) سرمایه خود را افزایش دهند. در دهه گذشته، چارچوب نظارتی بازار عرضه های خصوصی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. با شروع قانون Jumpstart Our Business Startups (“قانون مشاغل”)، چندین مقررات با هدف بهبود افزایش سرمایه برای شرکت های خصوصی کوچک و در عین حال اطمینان از قوی ماندن حمایت از سرمایه گذاران معرفی یا اصلاح شده است. روش‌های جدیدی برای افزایش سرمایه مانند تامین مالی جمعی در چارچوب نظارتی معرفی شده‌اند، در حالی که محدودیت‌های ارائه شده برای معافیت‌های سنتی‌تر مانند مقررات D و مقررات A کاهش یافته است. در حال حاضر، مقررات اوراق بهادار حاکم بر بازار عرضه‌های خصوصی، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های افزایش سرمایه را در اختیار شرکت‌های خصوصی قرار می‌دهد که به این شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا افزایش سرمایه خود را با شرایط خاص خود تنظیم کنند و امیدواریم مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌ها را برای جذب سرمایه انتخاب کنند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران خرد فرصت‌های بیشتری را برای سرمایه‌گذاری در عرضه‌های خصوصی، مشروط به محدودیت‌های خاص، دریافت کرده‌اند، در حالی که اطلاعات در مورد انواع خاصی از پیشنهادات خصوصی به راحتی در دسترس است. این امر دسترسی سرمایه گذاران به اوراق بهادار شرکت های خصوصی و در مراحل اولیه چرخه حیات آنها را بهبود بخشیده است.

هدف این مقاله این است که پژوهشگران را با یک بررسی جامع از تمام تغییرات عمده نظارتی که در فضای عرضه خصوصی در 15 سال گذشته رخ داده است، ارائه دهد. 1 هدف از این امر دوگانه است. اول، انتظار این است که چنین بررسی به محققان کمک کند تا تغییرات مهم نظارتی و چگونگی تأثیر آنها بر بازار عرضه های خصوصی را شناسایی و بهتر درک کنند. همچنین، از آنجایی که محققان دائماً به دنبال شوک‌های برون‌زا هستند که می‌توانند برای شناسایی روابط علّی مورد استفاده قرار گیرند، شاید بتوانند از برخی تغییرات نظارتی که در اینجا به عنوان شوک‌های برون‌زا توضیح داده شده است، در تحلیل‌های تجربی خود استفاده کنند. دوم، من امیدوارم که این بررسی محققان را تشویق کند تا برخی از این تغییرات نظارتی را با دقت بیشتری مطالعه کنند و موضوعات جالب در زمینه پیشنهادات خصوصی را بررسی کنند. این می تواند بازخورد مثبتی برای تنظیم کننده ها نیز ایجاد کند، زیرا می تواند شواهد تجربی در مورد اثرات این تغییرات نظارتی بر بازار خصوصی ارائه دهد. این امر به ویژه با توجه به قوانینی که اخیراً به تصویب رسیده است مفید خواهد بود. به‌طور سنتی، بازار عرضه‌های خصوصی به دلیل محدود بودن اطلاعات موجود، مورد توجه دانشگاهیان (به استثنای برخی استثناهای قابل توجه مانند معاملات سرمایه‌گذاری خطرپذیر) بوده است. با این حال، به دلیل بهبود در دسترسی به داده‌ها (بعضی از پیشنهادات خصوصی امروزه شامل فایل‌های قابل خواندن با ماشین هستند) و تکنیک‌های جمع‌آوری، مطالعات اخیر سعی کرده‌اند از اطلاعات ارائه‌های خصوصی از منابع مختلف برای روشن کردن بیشتر برخی موضوعات مهم مربوط به شرکت‌های خصوصی استفاده کنند. امید این است که این بررسی علاقه بیشتری به پیشنهادات خصوصی و شرکت های خصوصی به طور کلی برانگیزد.

قطعات بخش

مروری بر بازار عرضه های خصوصی ایالات متحده

چارچوب نظارتی عرضه های خصوصی ایالات متحده کاملاً متنوع است و گزینه های متنوعی را برای افزایش سرمایه در اختیار شرکت قرار می دهد. انتخاب روش صدور به طور کلی تحت دو چتر است: عرضه عمومی یا ثبت شده و عرضه خصوصی. پیشنهادهای ثبت شده نیاز به ارائه یک بیانیه ثبت نام با SEC و مشارکت در افشای دوره ای دارند. چنین افشاگری، در حالی که اطلاعات ارزشمندی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند، ممکن است برای شرکت پرهزینه تلقی شود.

تغییرات مقرراتی

در این بخش، من تغییراتی را که از سال 2005 در چارچوب ارائه خصوصی رخ داده است، توضیح می‌دهم. زمان بیشتری را صرف آنچه که عمده‌ترین آنها می‌دانم، می‌کنم. من همچنین مقالاتی را شناسایی می کنم که از برخی از این تغییرات قوانین برای مطالعه مسائل اقتصادی جالب استفاده کرده اند. جدول 3 خلاصه ای کوتاه از هر تغییر نظارتی را با پیامدهایی برای سرمایه گذاران و شرکت ها ارائه می دهد.

داده های پیشنهادات خصوصی

برای تحقیق در مورد موضوعات مختلف مربوط به پیشنهادات خصوصی، در دسترس بودن داده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در اینجا نیز، تغییرات در چارچوب ارائه خصوصی منجر به دسترسی بهتر داده ها در طول سال ها شده است. در حالی که در دسترس بودن داده ها و جزئیات در معافیت های ارائه شده متفاوت است، یک گرایش کلی به سمت اطلاعات عمومی در دسترس بیشتر در مورد پیشنهادات خصوصی و اطلاعاتی که در قالب قابل خواندن ماشین ارائه می شود وجود دارد. تمام مطالعات مورد بحث در

خلاصه و دستورالعمل برای تحقیقات آتی

چارچوب نظارتی برای عرضه های خصوصی در ایالات متحده در سال های اخیر دستخوش تغییرات مهمی شده است. تعدادی از قوانین اوراق بهادار حاکم بر جنبه‌های مختلف عرضه‌های خصوصی در نتیجه تلاش‌های مستمر تنظیم‌کننده‌ها برای بهبود دسترسی شرکت‌های خصوصی کوچک به سرمایه و در عین حال اطمینان از قوی ماندن حمایت‌های سرمایه‌گذار اصلاح شده‌اند. این مقاله به بررسی قوانین اصلی و اصلاحاتی می‌پردازد که SEC در 15 سال گذشته انجام داده است. اینها

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.