• منطقه 22 - شهرک گلستان- ساحل شرقی دریاچه چیتگر - برج تجارت لکسون - طبقه 6

48000408 21 98+

info@toseabnieh.ir

شنبه تا پنجشنبه 8 تا 18

برج مسکونی تجاری فرزانگان

برج مسکونی تجاری فرزانگان

برج مسکونی تجاری فرزانگان

برج مسکونی تجاری فرزانگان شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت:

منطقه 22 تهران با دسترسی شرقی و غربی و مسیر اتوبان تهران شمال در ادامه اتوبان آزادگان منطقه 22 را بر سراه چهارراه شمال، جنوب، شرق و غرب قرار داده است، این محدوده قابلیت منطقه ای و فرامنطقه ای بی نظیری در سطح تهران و کشور دارد و براستی آخرین امید تهران برای تحقق یک الگوی مناسب و بهینه زندگی شهری است.

از این رو مدیران شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت با دقت بر این موضوع برج مسکونی فرزانگان را که در زمینی به مساحت 4000 متر مربع در منطقه 22 تهران واقع شده است، را ابتیاع نمودند. این برج در انتهای خیابان کاج (برادران زینعلی و علوم و فنون و پشت سرای محله و در محدوده پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. برج فرزانگان در 26 طبقه و با زیربنای 32286 متر مربع و حدود 800 متر فضای تجاری یکی از برجهای بلند مرتبه این منطقه خواهد بود. برج فرزانگان دومین پروژه شرکت تعاونی توسعه ابنیه همت است که پس از برج مجلل لکسون در منطقه 22 تهران ساخته شده است.

این برج به علت نزدیک بودن به پارک و دریاچه چیتگر و اشراف کامل به پارک چیتگر جز بهترین برج‌های منطقه ۲۲ است از این رو فرصت بسیار مناسبی برای زندگی در منطقه ۲۲ به حساب می آید. برج مسکونی تجاری فرزانگان در بلوار کوهک دارای دسترسی بسیار مناسبی از شمال به اتوبان حکیم از شرق به اتوبان آزادگان و از جنوب به بزرگراه تهران کرج می‌باشد و همچنین مترو چیتگر در نزدیکی برج قرار دارد.

مشخصات کلی برج فرزانگان

برج تجاری مسکونی فرزانگان در قالب یک برج 26 طبقه (5 طبقه منفی+1 طبقه لابی+20 طبقه مسکونی) با متراژهای مبنای 105، 125، 175 و 205 متری در مجموع 130 واحد مسکونی، با موعد تحویل نیمه دوم 1399 به اتمام رسید.

مشخصات برج فرزانگان

–         دارای زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع، زیربنای کل 32560 متر مربع و زیربنای مفید 18064 متر مربع

–         مجاورت پروژه به پارک جنگلی چیتگر و ویو مناسب به پارک

–         اسکلت فلزی با مهاربند در دو سمت

–         مساحت بخش تجاری حدود 572 متر مربع

–         سالن اجتماعات به مساحت ۵۲۰ متر مربع

–         بخش ورزشی سرپوشیده به مساحت ۶۳۵ متر مربع

–         گرمایش و سرمایش چیلر و موتورخانه مرکزی- فن کویل

–         آسانسور تعداد 6 عدد و تعداد 205 پارکینگ مسکونی که بالاتر از نیاز قانونی ملک تامین شده است.

–         دوربین مداربسته، برق اضطراری، سیستم اعلام و اطفا حریق

–         محوطه سازی بسیار شیک و زیبا

–         تمامی واحد ها نورگیر و طراحی بسیار زیبا

 

امکانات برج

این برج بلند مرتبه از لابی مجلل بهره می برد، لابی برج فرزانگان به جرأت زیباترین لابی برج های مسکونی در منطقه 22 تهران می باشد که در بدو ورود تشخص و تشرفی فراروان را به همراه داد. در طبقه همکف سالن اجتماعات طراحی و تعبیه شده است که نشست های برج در آنجا رقم خواهد خورد و بهترین مکان برای قرارگیری اعضای هیات مدیره در طول سال است. سالن ورزشی، سرمایش و گرمایش بخش های مشاع، سیستم اعلام و اطفا حریق 4 لاین اسانسور نفربر و 2 لاین باربر، دوربین مداربسته از دیگر امکانات برجسته برج می باشد.

پروژه های ما


برج تجارت لکسون
  • ۱۱
  • دی
  • برج تجارت لکسون

    برج مجلل لکسون با چشم اندازی ویژه به بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور و پارک جنگلی چیتگر در حال ساخت میباشد. این پروژه علاوه ...

    آغاز عملیات ساختمانی
  • ۲۳
  • دی
  • آغاز عملیات ساختمانی

    موقعیت مکانی برج تجارت لکسون ایران - تهران  - منطقه 22 - شهرک گلستان، ضلع شرقی دریاچه چیتگر،برج تجارت لکسون منطقه۲۲ تهران از ...

    فونداسیون و سازه
  • ۲۳
  • دی
  • فونداسیون و سازه

    گودبرداری پروژه تجاری اداری لکسون در اصطلاح گودبرداری به هرگونه حفاری و خاکبرداری در تراز پایین‌تر از سطح طبیعی زمین یا در تراز پایین‌تر از ...

    نازک کاری پروژه لکسون
  • ۲۳
  • دی
  • نازک کاری پروژه لکسون

    نازک کاری پروژه لکسون دیوار چینی ساختمان با اجرای والپست و استفاده از بلوک های هبلکس اندود کاری گچ و خاک و رابیتس ...